På hemma paln!!

Jaha då har jag kommit hem igen från helgens äventyr
Har haft de riktigt bra hos Ria =)
Trivs så bra med er
Ja älskar dig gumman min

Var på ultra ljud med min lilla prinsessa och de gick bra hon var så duktig så
Sa inte ett ord
Fast hon tyckte att ultar ljuds maskinen var jätte spännande
Mammas duktiga flicka

Shit jag kan inte fatta tt hon snart är 5 månader helt sjukt va tiden går fort
Shirin badade med pappa i fredags och hon tyckte de var jätte kul
hon har nämligen kommit på att man kan plaska och de är super skoj =)

Bilder kommer en annan dag
Pallar inte hålla på med de nu

Nej nu ska jag åter gå till att mysa med min älskade Shorsh <3

//


Lilypie First Birthday tickers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0