Solig måndag!!

Shit vilket väder idag
Helt underbar höst dag
Solen skiner och till och med värmer lite
Shirin ska få sova snart sen blir de ut i lekplatesen och gunga lite tänkte jag
Bäst att passa på medans vädert är så här

Skönt vi har äntligen börja blivit friska här
Först Shirin förkyld sen vart Shorsh genom förkyld sen vart jag
Nu är Shorsh helt frisk lite ont i kroppen bara
Jag är typ med frisk bara Shirin som ännu är snorrig och lite hostig
Men är på bättrings vägen =)

Shit va jag älskar min underbara familj
De är mitt liv
Utan Shirin o Shorsh vill jag inte leva


Shirin är så söt ligger här på golvet och "pratar" med en av sina mjuka böcker

Nej nu ska lilla i säng en stund börjar bli jätte trött nu
Ha de bra
//


Lilypie First Birthday tickers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0