Snö idag !!!

Haha Shirin tagen på bar gärning
Filmerna är ju sååååå goda haha


Igår hade jag en super trött tjej som vägrade sova.


Idag är de typ snö oväder här!!
Blåser o snöar
De får gärna snöa men de behöver ju inte blåsa
De är mys med snö men INTE blåst
Shirin o jag var på en liten prommenad idag
De är så konatigt för de kommer något där uppifrån som är kallt o vitt
Men jag vet inte riktigt va de är
Hmm konstigt
De är precis så Shirin ser ut hihi hon är ju för söt mammas lilla Sessa

Dagens outfitt


Ser så fundersam ut hihi


Mammas charmtroll


Du o jag för alltid hjärtat <3


Nej n u ska jag ta o diska lite o sen ta ett bad =)
Ha de bra

//

Lilypie First Birthday tickers


Kommentarer
Postat av: Liizy

sv; tror den kostar runt 500 kronor. :)

2010-11-09 @ 20:00:11
URL: http://Liizy.devote.se
Postat av: froidan

Kan tyvärr inte då mitt photoshop slutat funka ;/

2010-11-10 @ 10:11:46
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0