HUR DUM I HUVUDET FÅR MAN VARA???

Ja hur jävla dum i huvudet får man lov att vara?
Fattar inte att du kan gå och ljuga om såna saker som du gör.
Fattar inte du att de är allvarligt de du går och säger???
Jag sa till dig från början Jävlas du med någon i min familj så skyll dig själv.
Nu har du jävlats färdigt med dina lögner och allt.
Bara för att du håller dig ifrån din lägenhet så ska du inte tro att jag inte vet exakt var du är??
Seriöst va är du ute efter?
De räcker väl nu för fan.
Du har gjort till räckligt med skada nu.
Så nu är de PAYBACK TIME
Du ska få ditt de LOVAR jag dig din äckliga jävla fi**a

PAYBACK IS A BITCH


//


Lilypie First Birthday tickers


Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

självklart att du ska få fortsätta följa :) jag vet det är tråkigt men det är väl det bästa.

2010-11-05 @ 18:52:59
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0