Feber =(

Jaha ja är de inte de ena så är de då de andra
Min prinsessa har feber =(
Misstänker dok att de är tänder som är på väg
Men inte alls kul.

Lillan har varit förstoppad igen nu så vi har börjat med laktulos igen
Och så har vi kört 2 omgångar microlax
Läkarens ordenation
Hoppas magen kommer igång nu
Ska till barn den 19 så då kanske vi kan få retsida på de här någon gång




Igår var Shirins morfar här
Himmla trevligt =)


Nej nu ska jag åter gå till min febriga tjej




//

Lilypie First Birthday tickers

Kommentarer
Postat av: Britta Bloggar

Sötnos! Vilken fin blogg!

2010-11-08 @ 22:24:26
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Malin

Hejsan kikade in på din blogg fin den var :) Ville bara ge ett tips med det med magen om du inte redan har sånt i maten :P



Semper magdroppar kör vi med plus laktulosen är kanon kan jag säga :) Har min lille kille som inte magen alls velat funka på så prova det eller fråga BVC vad dom tycker innan kanske men det är kanon och funkar skit bra på Leon iallafall :) Mvh Malin

2010-11-10 @ 19:40:48
URL: http://www.Leonochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0