Mys för hela slanten =)

Min lilla ängel 30 minuter gammal

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad härligt. :) Hur gick allt på förlossningen? Hur mycket vägde hon? Hur klarade sig herren? :D



Vi mår bra. Tar en dag i taget för tillfället.

Emilia hade min mun och min haka.. De va de enda. Blir väl så när man får barn med killar från mellanöstern. :P



Tycker du? Ja hatar den just nu. Försöker fixa till den men de funkar inte alls. Japp ja gjorde den själv. :)



kram !

2010-05-13 @ 16:33:00
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gud vad liten hon måste ha varit. :D

Neej, vad jobbigt och tråkigt. :( När kom han?



Emilia vägde 3255gram och va 50.5 cm lång. :) Ja gissade på 3200gram. ;P

Hon kom normalt. Hon var fixerad tidigt i graviditeten. Hela min förlossning gick snabbt. E lite rätt för nästa, för dom säger att dom kommer på halva den tiden som första..



Ja fattar inte heller nåt av de där. Kan typ bara byta header, bakgrund och textsnitt. :P haha. Men nu vill inget funka.



Kram !

2010-05-14 @ 03:21:17
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad härligt att de går uppåt nu. :)

Vad jobbigt de måste ha varit att vara ifrån varann och att han inte kunde va där och se henne från första sekund. Vem var med dig ist?

Mjo men ja skulle gärna velat njuta mer av allt. Känns som att jag inte har något och berätta utan de va att åka in, ut och sen hem.



Jag vill helst att Emilia ska vara 4-5 år när syskonet kommer för då är hon så stor att hon inte behöver lika mycket hjälp. Men när ja ser små bebisar nu så blir ja sugen. :P Men först så ska jag träffa en kille som behandlar mig bra och tar ansvar. :)

När vill du ha syskon till Shirin? Det blev Shirin väl? :D



Kram !!

2010-05-15 @ 17:15:28
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0