Sol och MVC idag

Halva veckan har gått och jag har inte gjort så mycket nyttigt faktist
Idag har jag tid hos MVC ska lyssna hjärtljud och mäta magen och kolla att allt är bra
Tycker de alltid är lika mysigt att gå till MVC

Idag är de sol också och inte alls lika kallt hoppas de4 blir vår nu hoppas hoppas
Men man ska väl inte ha för stora förväntningar
Men hoppas kan man ju alltid göra :)

Sitter hemma hos Jessie nu ska ta en fika sen ska jag hem och göra mig i ordning till tiden hos MVC :)
Ha de gott kära läsare och njut nu av solen så länge den varar :D

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt. :)

Haha ja kommer inte ihåg vad jag har gjort. :P Så blir de när man e mamma. haha.



Mjo men enligt faderskapstestet så e hon syrian.. De e inte Sam som e pappan men ja tror att testet har blivit knas för Emilia är en kopia av Sams brorsson och hon är jättelik Sam.. :/

Den andra killen har inte gjort testet än.



Kram

2010-03-03 @ 15:27:39
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0