Godis & Efterlyst samt hela 34 veckor =)


Igår var de efterlyst med godis och trevligt sällskap
Sara och jag glode på efterlyst sen satt vi uppe och pratade rätt sent men trevligt och kul hade vi och de är viktigast
Haha va vi skaratta igår och bara njöt av livet
Sånt behöver man ibland :)

Bilder från igår :)


Godis påsen :D

GOOOOOOODIS mumma
Sara inne i tv kanske :p

Jag glor på tv o äter godis Såååå snygg jag är hahaha :D



34 VECKOR FULLA IDAG


Ja idag har jag gått 34 hela veckor
Åhh va härligt de närmar sig med STORA steg nu :)
Hjälp va tiden går fort fram helt sjukt faktist
De känns som max en vecka sen vi fick + på gravtestet
Inte som typ 34 veckor sen
Shit va de har gått fort
Snart är är våran väntan och längtan över
Åhhh va mysigt de kommer bli

<3 MIN FAMILJ BETYDER ALLT FÖR MIG <3






Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

snart kommer bebisen :)

har ni bestämt eller funderat på något namn än?

2010-03-26 @ 10:05:52
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0