LÖRDAG :D

Åh så va de lördag igen

Iförr går kom Sara och vi åt middag tillsammans
min köttgrytta med ris de vart riktigt gott
Sen lite senare kom Ullis
Då blev de mys med film och chokladpudding och grädde mumma :)


Igår umgicks jag med Ullis och Sara också
Trevligt trevligt
När dom sen gick hem till sitt så kröp jag ner i soffan och kollade på film
Män som hatar kvinnor. Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes
Riktigt bra filmer
Rekomenderar starkt dom
Men man måste se alla

Idag vet jag inte va som händer riktigt
Får väl se

Jag har pratat med en av mina mostrar Sussie idag :)
Riktigt trevligt
Ringt morfar har jag med men han var inte hemma
Så får väl se om han ringer när han kommit hem annars får jag väl ringa senare
Var ju så länge sen jag pratade med min kära morfar

Sen har jag ju glömt att berätta att min bonus mormor har varit här på besök
Riktigt trevligt
Längtar tillsvi ses igen :)

Nej nu ska jag ta och kolla lite på tv
Ha de bra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0