Kan inte sova!!

Huuu va jobbigt de är när man inte kan sova =(
Har ingen ro i kroppen riktigt.
Sitter här ensam och glor på TV Shirin har sovit ett bra tag nu
Och de borde jag med ha gjort men kan verkligen inte somna.
Vet inte riktigt varför har nog varit väldigt mycket idag.

Men de ska bli så skönt att åka bort ett tag =)
Shirin och jag ska nämligen åka till min bonus på Gotland den 15 jippi
De längtar vi till

Får se va Lillan och jag ska hitta på imorgon
Vi skulle ha åkt till Västerås men de blir inte så.
Shirins farbror ville gärna träffa henne innan vi åker
så vi får väl se om han kommer förbi eller om ska mötas på stan

Nej nu sak jag ta en kopp varmt te till och se om jag kan somna efter de =)

Ha de bra
GOD NATT
//



Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid v37

Hej hej, det är bara bra. hur är det sj? med dig och dottern?

2010-06-12 @ 16:57:39
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Tack! :-)

Han är född den 22 Maj och vägde 3725 & va 52 cm :-)

2010-06-12 @ 20:05:39
URL: http://mmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0