Måndag!

Så då har vi klarat av helgens alla äventyr
de var super trevligt i fredags
Vi åkte och träffade Kriztina
Hade inte träffat henne på sååååå länge så de var super skoj
Kriztina & Shirin


Och på lördagen åkte vi till Väsby och träffade min morfar och moster
De var jätte trevligt
Innan vi åkte hem så träffade vi min låsas moster
som är min gudmor och hennes man de var så kul
Har inte träffat släckte på länge
<3 Moster Sussie, hennes dotter Emilia & Shirin<3

<3 Morfar, Jag & Shirin <3


Så himmla kul att jag har släckt som finns för mig och bryr sig
eftersom jag varken har mamma eller pappa som finns eller bryr sig
Tack min underbara släckt
Jag älskar er

Igår var vi hos Shirins kusinde var trevligt vi åt och hade så skoj
Shirin med sina släcktingar på pappas sida

Shirin, Nada & pappa


Den här värmen är så jobbig för Shirin
Hon har så svårt att sova på natten fast vi har förnstret öppet
Tar tid innan hon somnar hon gnäller och vill inte alls ha så här varmt

Imorgon ska vi till BVC kul att se hur mycke hon väger nu
de var nämligen ett tag sedan sist eftersom vi varit på semester och så
Spännande =)

Just nu håller jag på att laga mat
Kyckling och ris blir de idag =)

Ha de bäst
//

Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid v40

Tack detsamma, hur mår ni?

2010-07-06 @ 13:05:47
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: En som följer din blogg :)

Hej du !

Alla barn gnäller i den här värmen.

Så det är inte bara din barn som gör.

men hoppas i alla fall att allt går bra med din dotter. Hon är jätte fin :) Det har ni gjort bra !

2010-07-18 @ 12:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0