Lördag!!

Ojoj vilken missbedömning jag gjorde idag
Tog Shirin i bärsele och en väska (stor) på ryggen och begav mig av till Willys
Nu är de ju så att jagf  måste ta bussen ner på stan och sedan gå till Willys typ 10 minuter
Vilket var helt lungt
Och sen shopa jag loss
Den där o den o de o åhh ja de o de
Ja med andra ord typ allt i affären kändes de som iallafall
Jag var sten säker på att allt skulle få plats i väskan ända tills jag började packa
De blev en stor väska o 2 påsar
Inge vidare kul alls att släppa på tillbaka till stan
och ja gissa va som hände då jo självklart skulle jag missa bussen
Så där stog jag med Shirin på magen väska på ryggen 2 påsar o ett paket blöjor i 50 minuter
Såååå jävla drygt kan jag ju säga att de var.
Tar då AÖDRIG mer Shirin i bärsele o åker o handlar NEVER

Men men nu är vi hemma iallafall
Skruttan har ätit potatis o spenat o lite mango purre samt apelsin jucis (färsk pressad hemma)
Hon tyckte potatis o spenat var godare än mango :)

Nää nu ska jag slå mig ner i soffan

Ha en trevlig kväll
//


Lilypie First Birthday tickers

Kommentarer
Postat av: Marie

Redan smakisar ?.. man brukar juh inte börja med det förrens vid 4 månader

2010-08-01 @ 01:42:24
Postat av: MammaMaria

Kul att hon gillar mat :)

Dock ska man undvika att ge barnen un der ett år spenat. Tänkte så hon inte mår sämre :(



Bra sida. Står varför man inte bör ge:



http://www.slv.se/sv/grupp1/Mat-och-naring/Kostrad/Spadbarn/

2010-08-02 @ 12:24:33
URL: http://gosmumskoja.blogg.se/
Postat av: Pilla

Oj vad jobbigt att släpa allt! Stackare. Kul att hon börjat med smakisar och gillar det. Men du..Aldrig spenat till ett barn under 1 år. Det kan förstöra njurarna:-( // Pilla

2010-08-02 @ 16:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0