Dålig på att skriva :(

Sorry att jag inte srivit på länge LOVAR att bättra mig

Jaha va har vi gjort sen sist jag skrev??
Hmm ja vi har varit i Västerås hos min faster o kusiner
Så himla kul

Shirin har gott o blivit lite förkyld
Jobbigt för henne för hon är jätte täppt i näsan
Vi väntar nu på en kallelse för ett ultra jud på hennes lever o gala
De är ett stopp mistänker dom eftersom hon ej släpper gala som hon ska.
Så vi får väl se va dom säger efter ultra ljudet.

Juste glömde berätta att Shirin har fått hål i öronen :)
Sååååå fint

Lite bilder på min fina flicka
På marknad i Västerås :)

Mys med mamma på gården hos Jessie (Nya mössan)

Mammas fina tjej med hål i öronen :)



//

Lilypie First Birthday tickers

Kommentarer
Postat av: ullis

hej . :)

Vad stor lilltjejen har blitt. :)

Växer så att det knakar ser jag .

Och bilden vart ju klockren med dom där hörselskydden :)



Ha en bra dag / kväll!!



/ Ullis

2010-09-07 @ 21:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0