Suck va trött jag blir!!!!

TearyÄNNU EN DAG AV VÄNTAN!!!Teary
Jag känner att jag måste bara skriva av mig lite.
Jag blir så trött på myndigheter.
Säger dom att dom ska kolla på ärendet och ringa på förmiddagen så ska väl jag för helevete inte behöva jaga dom jävlarna.
Och när man väl får tag på dom så säger dom :
Ja jag har INTE hunnit kolla på de ännu men jag ska göra de så fort jag kan.
Jag har suttit lite tjockt nu på förmidagen.

HALLLLLLLÅ va e de för jävla skit.
Hur jävla svårt ska de vara att fatta ett beslut igentligen??
Fattar dom inte att de här tar på ens psyke så jävla mycke..?
Och hallå de är liksom 30 sdagar kvar bara.
De som känns så fel är att vi har yttrandefrihet i Sverige men inte fan vågar man säga va man tycker, tänker eller känner när de är dom som bestämmer över ens liv och öde.
Jag håller alvarligt på att krivera.
De här är fan inte männskligt.....
Nej nu får de räcka ge mig ett svar eller en dag då jag kan få ett svar.
Orkar allvarligt inte mycke mer.
Man får ju för fan inget gjort heller vågar ju inte ens gå och köpa mjölk ifall dom ringer och jag missar de.

Nej nu ska jag åter gå till mitt väntandeTeary

//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0