Söndag och sol

SunIdag är de söndag och solen värmerSun
Riktigt härligt väder idag
De har varit skit väder grått och mulet hela helgen men idag tittar solen fram =) sweet
Fredag och lördag tillbringade jag i soffan
Jag har kollat eb jävla massa Beck filmer me love =)

Jaha idag har jag städat hemma igen
Jobbigt men grymt skönt när de är gjort
Idag kommer Sara hem från Västerås =)
Så hon kommer hit ikväll och vi ska käka
Schnitzel, pommes, bea sås och salad mumma =)
Annars blir de lugnt och skönt

Nej nu ska jag ta med mig en kopp te ut i solen hade jag tänkt
Ha de gott

//



Kommentarer
Postat av: Veronica

Inte långt kvar nu :) gud så mysigt att få en liten bebis :D önskar dig all lycka !



kram 'Kusin Veronica

2010-04-11 @ 17:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0