Påsk med städ o grillning!!

Jaha nu var de påsk helgen då da
Va har man gjort hiten tills då??
Ja jag har städat tvätta fönster och så har jag gjort premioär på grillningen  =)
Åhh de är ju så gott
Älskar att grilla skulle kunna göra de varje dag
Jag och Sara grillade hamburgare och så satt vi ute i solen och åt
Så trevligt faktist
Kan inte bli bättre =)

Här är lite bilder från idag =)
Grillen är precis startad

Sara

Jag stirrar på grillen

MÄSTER GRILLARN =)

Sara i Shorsh skor snyggt (ser värre ut live haha)


Sara mummsar på hamburgare

Snyggt Sara haha

Jag är hungrig OKEJ!!!!


Nej nu ska jag ta en kopp kaffe och vara lite social med Sara och mmin underb ara svåger Hemn <3

//




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0