BRA NYHETR & MVC IGÅR

Tack för kommentaren kusin Veronica


Heart/arrowUNDERBARA NYHETERHeart/arrow
Igår fick jag så underbara nyheter
Min underbara Shorsh kommer äntligen hem nästa vecka
Åh va jag längtar
Jag är så glad
Känns så härligt
Finns inga ord fan man kan använda för att beskriva denna glädje och lycka
Heart/wings

MVC
Jag var på mvc igår med de gick bra
Hjärt ljud och allt var som de skulle
Men sen upptäckte barnmorskan något när hon skulle mäta magen
Lillan har lagt sig i säte
De innebär med rumpan neråt
Hon ligger troligtvis i säte med fotläge
Vilket innebär att hon inte har rumpan i bäcken utan fötterna
Bus unge =)
Så imorgon ska jag på UL och prata om kejsarsnitt
Så får väl se vilket datum jag blir snittad då

Nej nu ska jag ta och fixa lite sen ska jag ut och njuta i solen
Ha de så bra

//





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0