Trött

Hu va jag är trött idag..
Konstigt..
Nej inte ett dug
Jag var in en sväng på sjukhuset igår för att jag inte mått bar nu i några dagar och inte fått beålla så mycke..
Men de var då den drygaste sötterskan jag träffat i hela mitt liv igår..
Jag fick tabletter som jag skulle få med mig hem och då frågade jag om jag kunde ta båda sorterna sammtidigt då svarar skötterskan mig Inte vet jag.. Hur ska jag veta det.. Då vart både jag och Natti förbannade och sa men gå och kolla upp de då.. Då suckade hon djup och när hon kom tillbaka sa hon kort och surt Ja de kan du och så vände hon på klacken och gick....
Snacka om grinig...

Pratade med Johanna igår när jag hade kommit hem =)
Hon och kajsa ska försöka komma till mig och de ser jag fram emot jätte mycke längtar liksom..
Saknar er 2 jätte mycke =(

Ska in i duschen för sofia ska hämta mig och vi ska åka och handla lite och till apoteket.

Shorsh kusin fyller 25 så jag måste göra mig i ordning nu så att jag hinner med allt =)

XWA 7AFIZ!!!!


Kommentarer
Postat av: kajsa

vi saknar dej också gumman , hörde av johanna att du va på akuten hopas allt löste sej love u !

2009-09-05 @ 13:21:49
URL: http://kajsanilsson2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0