Helgen!!

Hallå bloggen och alla läsare =)
Har ni haft en bra helg??
De har jag..
Eller ja min helg började ju inte så bra med en sväng till sjukhuset men det har vänt =)
Som sagt igår firade vi Hersh som fyllde 25 det var super kul med alla kusiner och folk =)
GRATTIS KAKA HERSH =)

Och nu är det söndag då!!
Jaha va har man gjort idag då?
Hmm inte mycke..
Varit hemma och tagit det super lugnt
Läst har jag gjort en del och myst med Shorsh
Vi har haft en toppen dag faktist
Hihi han har klippt håret men de är helt okej faktist..
Börjar bli mörkt tidigt nu och kallt
Huuuu hösten är nog här nu..

Nej nu ska jag åter gå till chips och film igen =)
Ha det bra
XWA 7AFIZ!!!!

p.s
Kom på en sak..
Du vill att jag ska ringa
men
HUR SKA JAG KUNNA RINGA NÄR JAG INTE HAR NUMMER TILL DIG??


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men orka vara dryg om man e sjuksköterska. Det är ju hennes jobb att hjälpa och kolla upp sånt. :S

Hoppas illamåendet blir bättre.



Nee ja har inte två barn men jag blev gravid när jag var 18 med mitt ex (irakier), vi älskade varann mer än allt och ärligt så gör vi det fortfarande, men vi hade inge jobb, ingen lägenhet, vi hade skola kvar så vi kunde inte behålla barnet. :( Han och ja kommer alltid att ha varann i våra hjärtan men de funkade inte mellan oss. :(



Min lilla tjej är halvkurd. Killen är kurd från irak. :) Sen e jag halv Jugoslav men inget ja tänker på, ser mig sj som helsvensk. :)



Vilket land kommer du och din kille ifrån?



Jag gick med det till vecka 15 ungefär. :) Sen kunde ja äta det mesta. Men dom första veckorna var så sjukt jobbiga, låg liksom i bakkaret med jättevarmt vatten, för de va den enda ggnen jag fick sova utan att gå upp och spy, sen försökte jag äta banan när ja låg i badet så ja fick i mig nåt men oftast slutade de med att man låg över toan. :(

Så ja lider med dej.



Haha, samma här. Ja kommer så starkt ihåg att ja kollade på Emilia när hon kom ut och verkligen undrade vad hon va för nåt. haha.



Jag har verkligen försökt men han e ju uppväxt med att tjejer ska göra som killarna vill annars älskar dom inte killen.. :( Ja har ju tagit mer avstånd men de verkar han bara tycka är skönt. :(



Var det kul när kusinen fyllde år ? :)

Jag fyllde år i lördags så ja tog min lillesyster och Emilia till min mormor, hon hade släktträff så vi fick träffa många från släkten. Det var jätteroligt, sen på söndagen så åkte ja och åt middag med en tjejkompis till mig. :)



Åh vad härligt ! :D Det är ju så en kille ska reagera. :D

När jag fick reda på att ja va gravid första ggnen så blev ja chockad men samtidigt glad. Vi satt hos Ungdomsmottagningen på Lidingö, Ayo såg mest chockad ut och sen sa han bara att vi inte var redo.. :/

Sam blev chockad och frågade om de va hans..

Sen när han var i Marocko och ja skrev ett sms till honom om att ja gärna vill försöka med honom igen(vi hade haft ett uppehåll) så blev han så glad. När han kom hem så var de som att inget hade hänt. Han hjälpte inte mig nåt, han klagade på när ja hade ont, när ja rörde mig i sängen.. Han trodde liksom inte att de fanns nåt i magen. han ville inte ens känna på sparkarna.. :( Sen natten ja hade värkar så kom han inte ens hem när ja ringde och bad han komma hem.. :( Han trodde ja ville förstöra för honom..



Du ska va glad att du har en sån söt kille som blir så glad. :D



Ja blev medlem i nåt som hette scrapblogin förut och då kunde man ta en grund och göra om den, o de e de ja har gjort så ja har ju inte gjort allt själv. :P Men nu måste man betala för att få grunder.. Lite tråkigt. De va så roligt och kunna få lite hjälp på traven med sånt. Fanns så mycket och välja på. Ja e så kass på blogg koder och göra sånt.



Hoppas ni alla mår bra. :)



Kram

2009-09-08 @ 04:27:19
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0