Måndag!!

Jaha då var de måndag igen
En ny vecka med nya tag :)
Vacknade rätt tidigt idag
Gick ner på stan och utförde en del ärenden
Passade även på att kolla lite på stan :)
Sen rätt var det var så vart det mörkt i affären
Strömmen gick i alla affärer
Och jag orkade inte vänta på att strömmen skulle komma tillbaka
Så jag gick hem igen
De var så skönt och komma in
De är ju såååå kallt ute
Man blåser ju nästan bort
Satt mig med en kopp te och så mumsade jag på lite kakor hihi
Riktigt gott

Jag fick postafen av Inger
Och dom funkar mycke bättre mot mitt illamående :)
Såååå skönt
Imorgon har jag gått fulla 10 veckor <3
Så 1 4del av graviditeten är av klarad imorgon :)

Den 24 kommer Alexandra hit :D
Längtar sååå efter dig gumman
De var så länge sen vi träffades

Nej nu ska jag åter gå till mitt te och se en film tänkte jag
Ha det så bra kära läsare :)


SmileyCentral.com


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

hej gumman

hur gåre med magen?

2009-09-29 @ 12:29:04
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0