Ultraljud idag :D

Idag var jag på köns ultraljud de gick jätte bra :D
Allt såg toppen ut :)
Blev flyttad från 27 April till 7 Maj
Så bebisen ska komma den 7 Maj istället
Så kära läsare jag är INTE 18 fulla veckor idag utan 16+4

De är verkligen en obeskrivlig kännsla och glädje när man ser den lilla röra sig
och man ser hur hjärtat slår så fint :D
Helt fantastiskt :)
De är en riktigt livlig liten bebis vill inte alls ligga still utan ska spratla och ha sig hela tiden :D
Så himmla underbart att se
Tänkte ni ska få titta på den lilla :D
Ligger på mage<3

Ligger med ansiktet mot ultraljuds maskinen <3


Nej nu ska jag ta och äta något
Ha de bra så länge :)
Kram på er




Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej gumman ! Förlåt för att ja inte har svarat på länge. Har haft fullt upp med allt här hemma. :/

Vad blev de för plutt då? såg man könet ? :D

Gick du dit sj?

Ja tog med min lillebror, han tyckte de va skit roligt och häftigt. :) Han va 14 då. Men de va jobbigt o inte ha med Sam. Men de e smällar man får ta. :/



Tröjan e från Lindex, men den e 2 år gammal. :( Köpte den till min systerdotter, pappan älskade den och gick o skröt för sina kompisar. haha !



Svar på din första komentar;

Ja hade två bf datum, ett den 13/6 och ett den 20/6. Hon kom den 14. :)



Gud vad jobbigt de måste va och va ifrån varann. Jävla skit sverige, kan dom inte slänga ut kräken som förstör för sverige ist ? :S



Har du haft en bra helg då?



Massa kramar

2009-11-25 @ 07:23:01
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0