Mörk och tråkig måndag!!

Idag har jag bara varit hemma och tagit de lugnt
Kollat en del på tv och bara tagit de maximalt lugnt
Straxt efter lunch så kom min underbara svåger Hemen hit
Och oj säger jag bara han hade en massa mat och go saker med sig till mig som han handlat
Riktigt gulligt av han :)
Tack sötnos

Har kommit in i en fas igen då jag har sååååå svårt att sov på nätterna
Inte alls kul
Vet likosm inte va man ska göra
Hoppas de går över snart

Nej nu ska jag åter gå till min glass och tv tittande :)
Ha de toppen ute i mörkrte



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! :) tog ett tag innan jag svara!

ja jag bor på sveavägen 22 :) så det e nog helt möjligt att du sätt mig där :)

2009-11-17 @ 13:55:28
URL: http://elooj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0