Handlat lite idag<3

Varit på ett viktigt möte idag som gick jätte bra
Efter att mötet var avklarat så tog jag en promenad på stan
Gick bland annat in på
H&M där köpte jag hårfärg och hitta även jätte fina kläder till lillen
Svårt eftersom vi ännu inte vet om de är flicka eller pojke
Men jag kunde inte låta bli dom här 3 bodysarna och de här sparkbyxorna:)

De är nalle puh på knapparna med såååå söta :D


Tyckte dom var så fina 3pak <3


Nej nu har jag tänkt att vila lite innan jag sätter igång med färgningen av mitt här :)
Ha de bra



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gumman, du har snart g¨tt halva tiden. Och snart får vi veta vad vi får :) Du kommer bli bli världens bästa mamma. jag saknar dig och älskar dig! Förresten, sjukt söta kläder! :) <3<3<3

2009-11-12 @ 18:01:29
Postat av: sandra Gustafsson

Hej Alexandra! Det var ett tag sen vi hade kontakt och senast var den inte så bra. Men hur som haver, jag hittade av en slump på din blogg och av vad jag har läst så känns det som att vi båda skippat Gsunda och hela det livet och börjat se framåt! Grattis till dig och din sambo/pojkvän(?) till ert blivande föräldra skap! De är många som har fått ellerska få barn nu och du är den jag tror mest klarar det. Mycket med tanke på att det har vart tufft för dig vilket medför en mognad som inte andra har och dels din ålder! Iaf ville jag titta in och säga hej och säga att det är kul att fler än jag fått nog och fixat ett annat liv! Hoppas du fattar hur jag menar eftersom jag menar det positivt och att man ser att livet har så otroligt mycket att ge bara man själv vill! Ha de bra nu och lycka till med allt! Kram /Sandra Gustafsson (från Gsunda som förr umgicks med Sarah men som insåg att livet är värt mer än dräggen som de flesta kan va i den delen av Usala...)

2009-11-12 @ 18:21:38
Postat av: rebecka

så sööta kläder.. =)



Btw du kmr bli en jätte bra mamma.. å jag saknar dej gumman <333

2009-11-12 @ 18:47:33
URL: http://minbejjbii.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej tjejen..

Din sida e ju såå fin !

Va fina kläder ..så gulliga man blir ju babysjuk L. Va som gäller lgh , LOVA att du inte ger upp nu de fixar sej vet du.

Kramiz

2009-11-12 @ 18:59:02
Postat av: Sanna

Heeej gumman ! :D

Jo med Emilia är de prima med mig e de alltid okej. :)

Nä är de sant ? ja ville ha Shirin under hela graviditeten men de ville inte Sam för han vill inte att hon ska få svårt o få jobb senare i framtiden. :) Men ja ska nog ta bort Sandra och lägga dit Shirin.

Hm, Emilio, Armin( de skulle min bebbe heta om ja fått en kille. :) ), Benjamin, Ayas(De heter mitt ex, de tycker ja e jättefint), William, Michael, Charlie, Dani.. Ja de va dom ja hade i huvudet nu.



Har du känt nåra sprakar än?



Hm, ja köpte min första tröja till henne när ja va i vecka 15 typ. :P Men ja fick så sjukt mycket kläder av min syster för hon har en dotter som är 2 nu, ja köpte kläder till min systerdotter för typ 2 tusen. :P

Jättesöta kläder har du köpt. :D Jag tänkte köpa sån där i <3 mom och sådär men hade inga pengar på mig då.

Hur går med killen då? Hoppas verkligen att det går bra.



Kramar <3

2009-11-12 @ 22:32:09
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej jag har ju inte det :) Haha har redan lagt upp en :) men den kanske inte syns? :S Ja det gör jag :) Hoppas du tar hand om dig o magen :)

2009-11-12 @ 23:23:26
URL: http://ewwliin.blogg.se/
Postat av: Sanna

gud vad fin din blogg är nu. :D <3

2009-11-13 @ 02:56:37
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: sexbloggen

sv ; ja, men precis håller med dig helt!

det som störde mig var att den skrev att ALLT var kopierat från bullen ;S ja menar det är ju jag själv som skrivit det? så ska dom komma med dumma saker så kan dom som du säger, bara vara tysta!

okej med lite kritik, så man kan bli bättre.. men inte snacka skit liksom. om sånt som inte stämmer!

tack så jätte mkt :D roligt att de finns folk som är snälla o skriver snälla saker :)

2009-11-13 @ 18:41:05
URL: http://seecks.blogg.se/
Postat av: jessica

Sv: hehe tack :) De där bodysarna har jag med, det är jättebra att ha många bodys. Vissa barn kräker ju jättemkt, det gör inte Aidan men då är det dreggel istället hah! :) Är det första ul du ska på nu snart eller? Ska ni kolla kön :D åh, nästan lite avis.

2009-11-17 @ 09:45:28
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0