Sorry sorry sorry!!!!

Sorry jag lovade att bli bättre på att blogga så jag får väl göra ett nytt försök igen då hihi

Jag har varit länge hos Ria å himla kul
Ungarna älskar verkligen att leka med varandra
Så söta dom är
Träffade även andra underbaar vänner
Sofie o  Helene o hennes familj

Lily hjälper Shirin att trycka på knapparna =)

Två trötta prinsessor

Två stolta mammor<3

Sofie myste lite med Shirin med <3


Imorgon ska vi på ultarljud med Shirin hoppas de går bra
Huu vill verkligen att allt ska bli bra med min prinsessa

Ska åter gå till Tv tittandet med min underbara man Shorsh våran fina dotter o kusin Karwan <3


//


Lilypie First Birthday tickers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0