Tråkiga nyheter från Kurdistan

Huu vilka tråkiga nyheter jag fick för ungefär 2 timmar sen
Shorsh farfar har nu hamnat på sjukhus i Kurdistan :(
Vet inte hur de går riktigt sitter här och bara väntar
Känner mig så frustrerad att jag inte kan göra något
Önskar att jag bara kunde ta flyget ner men de går ju inte eftersom
de inte är så länge kvar tills Lillan ska komma
Känner mig så ledsen och maktlös
Han är ju gammal men känns ändå så tungt och jobbigt
Tycker om honom så mycke
Han är riktigt go lille farfar<3



Jag vill ju även vara där med Shorsh och vara ett stöd för honom låta han gråta på min axel om han behöver
Men som sagt så går de ju inte
Jag önskar så mycke att jag bara kan få vara där med Shorsh och stötta honom
Och få krama farfar en sista gång om de nu skulle vara så att hans tid är inne för att lämna oss
Jag försöker se de så att han har haft ett lååååångt och värdigt liv
Och att är de dags nu så är de en mening med de med
Plus att han slipper lida han är ju så gammal och har rätt ont och lider ganska mycke av att han inte klara sig själv utan måste ha hjälp med de mesta i princip



Nej nu ska jag fortsätta min väntan
Och vara lite social mot Sara som kom för en stund sen
Vi vänta på info från kurdistan
Tack för att du ställer upp på mig gumman


Ha de bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0