Tillväxt UL


Jaha då har jag varit på tillväxt UL
De gick bra
Träffade en underbar läkare
Helt fantastisk var läkaren
Förklarade i detalj va hon gjorde, varför, hur allt såg ut, osv
Lillan var lite för liten men inte speciellt anmärkningsbart
De kändes underbart att få de beskedet
Allt såg hur bra ut som helst :)
Förutom att hon är lite liten
Men de var inget jag skulle oroa mig för sa läkaren

De var riktigt mysigt att se Lillan där inne
Lillan var rätt busig i början av undersökningen sparkade och bufflade ordentligt
Men lugnade ner sig efter ett tag och var relatift stilla

Lillan har kommit på att de är super kul att sparka på mina revben
Dok tycker jag inte de är så kul men men inget att göra åt saken hihi
De är ju ändå mysigt när man känner hur hon rör sig och så men ibland får hon in riktigt hårda sparkar ajajaja säger jag bara hihi

Nej nu ska jag ta och kolla lite på tv innan de är dags för lunch :)
Ha de bra kära läsare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0