EN UPPLYSSNING!!!

En upplyssning till en som skriver ganska dryga kommentarer
Jag publiserar dom inte
och om du/ni har sådana åsikter så varför ens ödsla tid och energi på att läsa min blogg
och att ens skriva kommentarer löjligt ju
Du/ni vet att man kan spåra ip-nummer och ip-adresser va?
Så även om du/ni inte skriver vem ni är så får jag ju ändå veta
Och så barnsligt att skriva anonymt om du inte kan stå för ditt tycke och tänkande så ska du/ni INTE öppna munnen

Lite skarattretande om jag ska vara ärllig
Synd om er att ni har ett sådant tråkigt liv att ni måste bry er och angagera er i mig
Men tack för uppmärksamheten


Ha en bra dag i solen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja aldelles rätt ajja! ett tips alla som har inget liv finns det o köpa på 7-eleven för 20kr! har ni inte det så låna för fan haha...btw diva mår bra såg henne igår.

2010-03-09 @ 18:38:38
Postat av: sandra Gustafsson

hej. undrade en sak, när är du beräknad? Vet du vad det blir och i så fall har ni bestämt ett namn? Kram och adjö!

2010-03-11 @ 06:04:48
Postat av: en gammal vän

tycker det e bra att du inte bryr dig, tycker din blogg e riktigt intressant, finns tyvärr väldigt få som är det men det är riktigt kul o följa hur det går med lilla bebben :)

2010-03-16 @ 17:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0