Trött på denna snö!!!

Är så trött på denna förbannade snö nu.
Dom sa att de skulle bli fint vädewr med + grader i helegn men de verkar ju inte så.
Morrr nu får de ta och bli vår

Ja va har jag annars gjort sedan jag skrev sist
Hmmm
Jag har umgåts med Jessie, Sara och Ullis en hel del
Trivs så bra i erat sällskap brudar :D
Jessie var här en sväng nu på förmiddagen men skulle hem till sin söta son Elias
Ullis och Sara kommer komma förbi en sväng i eftermiddag
Ser jag fram emot

Och shit va tiden går fort 70 dagar kvar tills lillan kommer känns helt sjukt
Tänkte lägga en bild på magen de var ju evigheter sen

V29+6 72 dagar kvar!


Nej nu ska jag ta mig en duch och äta något
Ha de bra :D







Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh mysmage. :D vad fin den är.



Sv;

Tack, de känns sjukt att både veta att man kände den mördade och den som mördade. :(



Ja får tjata lite om att åka dit. Han vill inte åka dit igen fören om typ 10 år eller nåt.. :/ Han hatade o va där. Ingen el ibland, sov på madrasser m.m..



Vi mår bra här. Vad har ni gjort för mys i helgen?



Kram !

2010-02-28 @ 14:35:54
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0