Kurdistan

Här kommer lite bilder från kurdistan


Svenskt äg restaurang i Kurdistan

Shorsh och hans systers lilla söta son <3

Jag och min svärfar<3 saknar dig så mycke

Shorsh och svärmor<3

Jag och Shorsh i bergena
 
Här köpte jag kyckling

Shorsh med några av sina syskon och hans mamma

Vi på restaurang med mama Ako och hans familj

Jag och ängelen Schanga

Shorsh systers son Aro <3

Enda skyllten jag såg på engelska :)


De var lite bilder från när jag var i kurdistan :D
Jag har över 200 men orkar inte lägga upp mer
Åh va jag vill tillbaka

Ha de bra i kylan

 


Kommentarer
Postat av: Madde

oj va kort hår du fått! så har du färgat de blont, du passar bra i de syrran :D

2010-02-22 @ 18:10:26
URL: http://madelenberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej gumman !

Med oss är det bara bra. Har ju saknat dig. :D

Hoppas du hade de bra i kurdistan, va de irak?



Sam åkte ju till kurdistan, irak från julafton till 18 januari, snacka om ja blev arg, för han drog bara.

Men ja hoppas ja får följa med nästa ggn han ska dit. Han vill inte dit igen men ja ska tvinga honom. :P



Hur mår ni alla då? :D Vad gjorde ni i kurdistan?



Kram !

2010-02-23 @ 10:38:10
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0