Tisdag!!!

Jaha de har hänt mycke sen sist jag skrev.
Shirin växer o blir större o större :)
Var på akuten igår med henne igen
Ringde 1177 o råd frågade o de sluta med att vi åkte in
Träffa en toppen läkare (över läkare)
Så skönt att äntligen bli tagen på allvar
o inte som den hysteriska mamman som dom försökt få mig till innan.
De vissade sig att mitt hjärta har fel på lever
o de gör så att galan blir knas med
Ska imorgon till Barn o ungdomsmotagningen o
ta blod prov så läkaren kan kolla hur pass allvarligt de är
Känns tungt men ändå skönt att få veta va felet är för ut efter de kan man jobba
Hopps inte de är något jätte allvarligt bara.

Ha de bra!!

//


Lilypie First Birthday tickers

Kommentarer
Postat av: sandra Gustafsson

Men gumman så trist! Jag hoppas det inte är ngt allvarligt och att det är lätt att åtgärda!

Lycka till! <3

2010-08-11 @ 07:04:58
Postat av: Sandra Gustafsson

Skriv sedan hur det har gått med lillan.. Undrar så och håller tummarna på att det inte är ngt farligt! Kram

2010-08-11 @ 16:14:37
URL: http:/http://fighting2befree.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Usch vad tråkigt att lilltjejen inte är bra, men skönt att de fick reda på vad det var för fel i alla fall. Håller tummarna för att det inte är något allvarligt.



Ja jag börjar tro att Fanny är i någon utvecklingsfas nu för allt händer på en gång, hon kryper, och så har hon börjat ställa sig upp med hjälp av möbler och så nu.

Ja, det var jättekul att träffa dig också, och sen att man känner samma personer brukar alltid innebära att man träffas igen :)

Kramar till er!

2010-08-11 @ 18:02:19
URL: http://zamixlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0