Sjuk!!

Sorry att jag inte skrivit på länge men har legat jätte dålig
Mår fortfarande skit
Trodde jag åkt på något riktigt jävligt men som tur var så är de bara en vanlig influensa
Är ännu inte bra men orkar idag ta mig upp ur sängen iallafall så lite fram steg är de ju

Fick en rätt intressant kommentar faktist.
Lägger då inte upp den
Om folk har något att säga så varför vågar man inte stå för vem man är??
Men tack iallafall för din omtanke ang mitt barn
Gulligt att du bryr dig tycker jag

Får se om de blir flytt snart
Har blivit erbjuden 3 lägenheter
Vi behöver ju större så Lillen kan få eget rum
Och mer yta att röra sig på och ha sina leksaker och andta grejer
Så hoppas hoppas vi får den lägenheten vi vill ha :)

Nej nu ska jag åter gå till soffan och min nypon soppa
Ha de bra nu gott folk :)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hellu :)

tacktack (:

detsamma kram !

2009-11-09 @ 22:21:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0