6 månader

Mitt barn:

När du leer mot mig,

med det leende som bara du kan…

Du får mig att smälta…

Du ger mig så mycket kärlek varje dag,

mer än du själv ens vet om…

Du värmer mitt hjärta…

Helt otroligt,

tänk att jag fått äran att få vara din mamma…

Som ska stötta dig och hålla dig nära hela livet…

Evigt tacksam…

Ska hålla min hand i din i evighet,

finnas till för dig i svåra stunder och lätta…

Du ska aldrig av mig få känna svek eller smärta…

Det kan jag dig lova…

För i min värld finns inget värdefullare,

det är du som gör att jag går upp glad och lycklig varje morgon…

Det är dig som jag håller närmast i mitt hjärta…

Jag kom till denna jord för att i evighet älska och bry mig om dig,

och jag kommer föralltid att finnas för dig min dotter…

Du är mitt liv, du är min lycka…

Ingenting kan ta ifrån mig all kärlek jag har till dig,

någonsin…


JAG ÄLSKAR DIG SHIRIN ABDULRAHMAN BERG <3





//


Lilypie First Birthday tickers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0