BVC idag

Idag har vi varit på BVC
De gick bra
Shirin fick TBC spruta
Vägdes och mättes hon var nu 70 cm och vägde 7940g
så hon har växt 21 cm sen hon föddes och gått upp 5410g
Mammas stora tjejen börjar bli riktigt stor nu =)

Jag funderar på att byta blogg adrss bloggplatsen.se
Men de är bara funderingar än så länge jag åter kommer när jag har bestämt mig
Så jag kommer fortsätta blogga här än så länge

Här kommer en bild från nu ikväll på min stora tjej
Hej hej vinkar Shirin när hon sitter själv<3


//


Lilypie First Birthday tickers

Kommentarer
Postat av: MammaMaria

Gud vad hon är underbar! Saknar henne och dig så det gör ont! <3<3<3

2010-11-05 @ 20:22:12
URL: http://gosmumskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0