HELG!!

Japp så var de helg igen då =)
Iför går var Ullis här hon hade varit på Ikea och köpte även en badbalja till mig
Eller jag till mig är den väl igentligen inte den är ju till Lillan =)
Tack så mycke stumpan

Igår var jag och Sara på stan mysigt att bara gå och glo
Vi käka pizza mumma och bara njöt av livet i vår solen
Vi var även och handlade blev dok mer än va vi trodde
Så vi ringde Mama Barzan han fick hämta oss på Willys
Blir ju lätt att man handlar för mycke hihi
Senare på kvällen kom Hemn och några över
Trevligt trevligt

Nej nu ska jag ta och göra lite mat =)

//





Kommentarer
Postat av: Angelica - gravid

Sv; tack så mycke :) Ja eller asså stilmallen har jag lånat från en tjej.. men jag har ändrat rätt så mycke i den för att bli nöjd :) hehe

//Angelica

2010-03-29 @ 15:05:19
URL: http://alltidgela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0