Vecka 7 idag!!

Jaha då är man i vecka 7 idag..

Kul som bara den faktist..
På måndag ska jag på inskrivning på MVC
Åhhh spännande hihi















Nu vet alla i släckte om våran graviditet =)
Eller ja hans släckt =)
De känns så bra=)

Min pappa vet men han bryr sig inte och va ska jag göra åt saken???
Han har fått sååååå många chanser nu och det är bara jag som ska hålla och ta kontakt och det känns inte så intressant liksom..
Jag har klarat mig i 23 år utan din närvaro eller stöd så jag klara mig nu med utan dig. Synd bara att du inte får vara delaktig i ditt första barnbarn men det är ditt val inte mitt. Tänker inte hålla på att krusa dig ett skit har gjort det tillräkligt nu.
Sen vet jag inte om min riktiga  mamma vet men det skiter jag helt i.. Jag har nämligen bestämmt mig att hon kommer aldrig att få komma nära mina barn för hon mår såå psykiskt dåligt i sig själv och är såå okapabel. Och jag litar inte på henne. Hon har valt sina tabletter framför oss barn och hon får stå sitt kast faktist.. Jag lider inte utan mår riktigt bra utan hennes närvaro. och tabllet missbruk..

Nej nu orkar jag inte skriva mer om min så klaade släckt.
Jag har min familj här och det räcker gott och väl åt mig =)
Och så har jag förstås min underbara Bonus Mormor som betryder väldigt myckte för mig <3



Nej nu ska jag ta och gå en promenad i höst solen
Ha det så bra 
 XWA 7AFIZ!!!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Såg att du frågade Natasha om hjälp med en babyticker, jag kan gärna hjälpa dig! Lägg till mig på msn, [email protected]

2009-09-08 @ 14:53:04
URL: http://erikaroos.blogg.se/
Postat av: L-jaay

Sv; Hej ah det är helt omöjligt? smile* tack så mkt det var snällt sagt läste att du väntar barn? hoppas allt går bra med er :)

2009-09-08 @ 18:15:00
URL: http://jenssenswe.blogg.se/
Postat av: kajsa

fin blogg du fått gumman :)

2009-09-08 @ 22:10:16
URL: http://kajsanilsson2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0