Tråkig lördag!!

Huu vilken tråkig och grå dag det är idag..
Hemen, Paiwand och deras kompis var här för en stund sen.
Alltid lika kul när dom tittar in en stund :)
Mina gullungar hihi :)
Paiwand
 
Hemen min söööööta svåger


Va ska man göra idag då....?
Hmm blir nog en lugn och skön lördag :)
Orkar inte med så mycke annat känner jag..

Igår var de fredag och vi hade riktigt mysigt hjärtat, jag och lillen i magen :)
Vi satt och kollade på film och baraa myste hela kvällen <3
De är så mysigt när Shorsh lägger handen på magen och sitter och klappar på den.
Riktigt gulligt faktist och så är det riktigt avslappnande :)

Jag har fått dille på yougurt glass och milkshake hihi :)
de är ju såååå gott :)

Nej nu tänkte jag åter gå till min yougurt glass med körsbär och min bok :)

Ha det bra





Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har bott i kumla, jag har en storebror som är 29... :)

2009-09-12 @ 15:48:03
URL: http://ewwliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0