8 hela veckor gångna <3

Idag har jag gått hela 8 veckor :)

Livmodern expanderar för att ge plats åt sin lilla gäst,
Det sker många förändringar denna vecka –
den lilla svansen som embryot hade är borta och alla organ,
muskler och nerver börjar fungera.
Händerna böjs nu vid vristen och fötterna börjar förlora sin simhud.
Ögonlock börjar formas.
Och så här ser Lillen ut nu :)


Jag var hos barnmorskan igår.
Ska tillbaka den 13/10
Blod prov och sånt...
BTW
Hon frågade hur de går med lillamåendet..
Och ja du de går ju som de går..
Tycker jag står still på samma plats och trampar liksom..
Har nog provat allt så har
 DU TIPS SNÄLLA SKRIV EN RAD I KOMMENTARER
Blir ju galen på den här.

Nej nu ska jag försöka äta lite yoghurt


Kommentarer
Postat av: Elin

Om du mår illa så ska du försöka dricka ljummet vatten när du går upp, det gör jag och jag har nästan inte spytt något :)

2009-09-15 @ 13:20:26
URL: http://ewwliin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Grattis Grattis ! :D



Härligt ! :D Men vart ligger Slemmani ? de har ja aldrig hört förut. :P Sen e ju ja inte så bra på geografi så de kanske e df. haha.



Jo men tiden går fort. Ja kommer knappt ihåg den tiden ja mådde illa.



Jo alla har nog erfarenheter med dumma killar, mer eller mindre. Fan vad jobbigt och va med en i 4 år. Ja håller med, va e de för fel och respektera och visa uppskattning för en tjej ? Som om de e skämmit eller nåt. :S Skit skumt.

Ja bråkade som fan med Sam. Till slut gjorde han slut, vilket ja visste och hoppades på att han skulle göra, för ja vet hur han e.. De gick en dag sen skrev han att han inte kunde leva utan oss. Ja lekte kall och fortsätte bråka med honom. Då skriver han bara guilliga sms och säger fina saker, blir inte alls sur för att ja e otrevlig eller så. Ja undrade om han hade slagit i huvudet. :P

Men nu e han helt underbar och ja e en häxa, kan skylla på pms. ;P



Ja de finns ju inte så mycket och göra. försök och bada i varmt vatten, de gjorde ja och de hjälpte mig plus ja försökte äta när ja låg där, bunkrade upp med värsta fruktfatet. Sam trodde ja va helt dum när ja gjorde de. :P haha.



de ska du va superglad för. :)

Kan du inte lägga in en bild på dig och killen ? :D Sån där gullig kärleksbild. haha. :D

Ja har ju typ inga bilder med Sam, han hatar och va med på kort... Ja e sån som älskar och ta kort, men inte han.. de e lite jobbigt. df har ja bara 3 kort från själva förlossningen. :( De e ja jättelessen över.



Hoppas du hade en bra helg och får en bra vecka.



Kram från mig och Emilia !

2009-09-16 @ 00:05:58
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0