Lördag

Buuuuurrr va de är kyrligt ute
Även att solen skiner så är de kallt
Huuuu
Inte alls något roligt

Undra va man ska hitta på idag då...?
Tänkte ta mig en prommenad om ett tag
Men de är ju så kallt

Satt och tänkte lite

Tänk att för bara 6 månader sen så var jag en riktig party pingla
Jag missade inte en enda fest
Och om jag höll på att missa så ringde alltid någon och sa Ajja de är ingen fest utan dig
De är ju du som är festen

Tänk att på en sån kort tid kan man komma till insikt i livet va livet igentligen har för betydelse och man värde sätter livet på ett helt annat sätt
Att man börjar tänka i andra bannor på så kort tid är ju lite skrämmande
Men nu är de inte har jag inte bara mig själv att tänka på jag har ju Lillen med

Jag är så glad att jag kommit till insikt
Att man behöver inte festa för att få bekräftelse och för att må bra
Jag har aldrig mått så bra som jag gör nu
Kan bara tänka mig hur lycklig jag kommer att vara när jag för första gången får hålla i Lillen

Nej nu ska jag göra mig iordning för en prommenad :)


Flowers & ButterflyFlowerFlowersFlowers & ButterflyFlowerFlowersFlowerFlowerFlowers

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0