Inte skrivit på länge 13veckor!!

Förlåt att jag inte skrivit på länge
De har varit så mycke som har hänt så kag har inte haft tid, ork, eller lust

Fy va jobbigt de ska vara med livet ibland
Fattar inte varför de ska vara så tufft att leva..

Idag ska jag åka till Flen och hälsa på mitt hjärta.
Känns jobbigt att du är där och jag här
Men va ska man göra
Vi kan inte göra ett skit
Även om vi ville så kan vi inte

Visste nu att jag har gått 13 fulla veckor idag Happy
Nu är fostret sju till åtta centimeter långt och väger ungefär 23 gram – som en halv banan. De fingeravtryck som ditt barn kommer att bära resten av sitt liv är redan på plats. Om du trycker försiktigt på magen så att bebisen kan känna det, kommer den förmodligen att göra samma rörelser som en bebis som söker efter bröstet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0