Fredag

Jaha då var de fredag igen då
Veckan har varit rätt lugn faktist

Onsdag till torsdag sov jag hos inger
De är mysigt faktist

Min bounus mormor är sjuk
Hon har lunginflammation
Stackars stackarsCrying 1
Hoppas du blir frisk snart

Idag ska jag hem till Inger
Får se va vi hittar på
De regnar lite försiktigt ute så de blir nog att vara inne och bara ta de lugnt
Men de är skönt de med

Föresten visste ni att jag har BARA 194 dara kvar av min graviditetHappy
Haha bara och bara liksom
Den 24 november ska jag på ultraljud och
då får jag även veta om de är en liten Aram eller Sabrija
De ser jag fram emot även om de är ett bra tag kvar

Nej nu ska jag väl klä på mig och ge mig iväg till Inger

Ha de bra nu

Heart/arrowHeart/arrowHeart/arrowHeart/arrowHeart/arrowHeart/arrowHeart/arrowHeart/arrowHeart/arrowHeart/arrowHeart/arrowHeart/arrowHeart/arrow

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0