Åker till Flen imorgon

Imorgon åker jag till Flen igen
Ska hälsa påmitt hjärta
Shit va de är jobbigt att du är där
Jag vill att du ska få komma hem nu ju
Men jag lovar hjärtat att vi kommer fixa de här
Vi klarar de du och jag tillsammans klarar allt

Jag har varit på stan och fixat lite papper idag
Annars har jag bara varit hemma och försökt vila
Har varit så mycke dom senaste dagarna så jag har inte kunnat sova
Så jag är helt slut
Längtar som fan tills imorgon
Kommer bli så skönt att träffa dig
Att få krama dig och känna din närhet

Nej nu ska jag försöka äta något
Ha de


 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad skönt att de börjar gå över. :)

Vad jobbigt att bo så långt ifrån varann, några planer på att flytta ihop?



Med lillan e de primo, med mig är de sådär. :)

Hoppas du får de jättemysigt i flen. :)



Kram!

2009-10-22 @ 00:37:15
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack så mycket. :)



neeej, men så kan dom väl inte göra? ni ska ju ha barn ihop? Du vet att du kan gifta dig med han på papper så får han efter 2 år uppehållstillstånd för alltid?

Jag blir så jävla förbannad på migrationsverket. Dom kastar ut folk som inte har papper, blir dödade om dom åker tillbaka men dom låter våldtäcksmän, mördare och folk som bara slåss och bråkar vara kvar.



Ursch så jobbigt. :( Hoppas han får komma hem snart.

Jag bodde väldigt länge i Strägnäs när jag var mindre. :) Älskar de stället. Mina två små syskon e födda på ekeltuna sjukhus som vi så snällt kallade de ;)



Njaa, ja hade planerat o gå på bio med Sam men ja vet inte hur de blir mellan oss nu om ja ska va ärlig. min syster ska va barnvakt så blir de inget med Sam så drar ja ut och dricker, som ja inte har gjort på .. 1½ år typ. Har mina champangeflaskor här hemma som behöver öppnas ;)



Ta hand om dig !



Kram !

2009-10-22 @ 05:45:15
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

hej gumman :)

tack så mycket

va gör ditt hjärta i flen? jobbigt att inte ha han hos dej

2009-10-22 @ 09:03:21
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Madelene

tack så mycket :) ser att du också är gravid :) har du barn innan ? kram

2009-10-22 @ 14:34:01
URL: http://maddihz.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är ditt hjärta?

2009-10-22 @ 15:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0