11 hela veckor är klara

Ditt fyra centimeter långa foster har nu alla väsentliga delar, från tandanlag till tånaglar.
Bebisen håller igång med att sparka och sträcka på sig- det är rena vattenbaletten.
Fingrar och tår har nu separerats helt och simhuden finns inte längre kvar.
De kommande sex månadernas huvudprojekt kommer att vara att växa och bli större, starkare och mer motståndskraftig så att bebisen kan överleva utanför livmodern.

 


Nu kommer Dana snart och hämtar mig
Jag ska hem till Inger ocgh ungarna
Ska vara där tills torsdag
Dana ska nämligen iväg till finland
Så jag ska hjälpa Inger med ungarna
Så de blir mys :)
Nej nu får jag sätta fart så jag är klar tills han kommer
Ha de bra så länge kära läsare så hörs vi på torsdag igen :)


Bouncing HeartsBouncing HeartsBouncing HeartsBouncing HeartsBouncing HeartsBouncing Hearts Bouncing Hearts

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad fort tiden går, redan vecka 11. :D

Har illamåendet blivit bättre ?



Massa kramar !

2009-10-06 @ 13:20:41
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: camilla

ja det har jag =9

2009-10-06 @ 13:48:10
URL: http://dedicated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0