HÖST MÖRKER

Jaha va har man gjort idag då??
Hmm ja jag har uträttat en hel del viktiga samtal
Gick super :)
Varit ute i höst vädret har jag med
Gick till Nyfors och handlade lite och sen hem igen
Väl hemma igen gjorde jag en jätte god kycklingsallad
Som jag precis har av njutigt

Åh va spännande om 13 dagar ska jag på köns ultra ljud
Får då veta om de är en liten flicka eller pojke i magen
Jag satt och räkna lite och SHIT säger jag bara de är bara
3 veckor och 6 dagar kvar sen har jag gått halva tiden
De känns som igår jag gjorde gravtestet
Tiden har faktiskt gått himla fort
Och magen blir ju bara större och större riktigt mysigt :)

Nej nu ska jag njuta av en film och min fanta exotic
Ha de underbart i höst mörkret
För de ska jag :)



Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad fort tiden går :) Det är helt sjukt igentligen :S Hela graviditeten säger bara SWITCH!

Känns så konstigt att tänka att man typ har 14 veckor kvar :P Men hoppas allt är bra med dig och magen :) <3

2009-11-11 @ 23:24:28
URL: http://ewwliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0