Så underbar!!!

Just nu är min älskling på jobbet och jag sutter här vid datan och är sååååå trött och mår så illa =(.. Jag är trött hela tiden i princip.. Men de går väl över snart hoppas jag..

Jag har världens bästa pojke =)
Igår var jag så trött och då lagade han mat till mig när han kom hem från jobbet =)
spas gulakam

Och så måste jag ju berätta om min underbara svåger =)
Han har en så fin ders typ på sig igår och då sa jag att han hade tagit den av mig hihi
och gissa vem som kommer med en påse med kläder till mog idag joooo hans lillebror =)

TACK GUBBEN<3

Här är tröjan =)




BYE!!

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha samma tröjja som mej :p

2009-07-30 @ 13:52:44
URL: http://kajsanilsson2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0